Boliger til salg via mægler

Vi præsenterer her boliger til salg i samarbejde med Danmarks mest besøgte boligportal Boligsiden.dk, der samler alle boliger til salg fra ejendomsmæglere og boligadvokater. På Boligsiden.dk kan du få et overblik over andelsboliger, ejerlejligheder, villaer, rækkehuse samt tvangsauktioner mv. til salg. Her kan du også finde relevant udbuds- og salgsstatistik, samt historiske salgspriser og BBR-data på boliger. Endelig kan du følge udviklingen på boligmarkedet via Boligsidens artikler.

Statistik for boliger til salg

Statistik for solgte boliger

Se historiske salgspriser og BBR-informationer

Bolignyheder - artikler om udviklingen på boligmarkedet

Boliger til salg i Testforening på Boligsiden.dk

Nedenfor vises en oversigt over boliger til salg på Boligsiden.dk. Oversigten viser dermed automatisk om der er boliger til salg via ejendomsmægler i foreningen. Vises ingen boliger, skyldes det, at der p.t. ikke er boliger til salg via ejendomsmægler.

Kontakt bestyrelsen

Benyt formularen nedenfor til at sende en mail til bestyrelsen. Formularen bør ikke bruges til henvendelser af hastende karakter, da der kan gå op til en måned før bestyrelsen er samlet og kan svare.

Felter med * skal udfyldes.

Svend-Åge Christiansen

Anders Jensen